Wysyłka zamówienia

Zamówienia wysyłamy możliwie jak najszybciej do paczkomatu lub kurierem. Jak to wygląda w praktyce? Jesteśmy marką slow-fashion – nie posiadamy dużych stanów magazynowych, bo wszystko jesteśmy w stanie uszyć sami. Jeżeli więc złożysz zamówienie na produkt który mamy na stanie wyślemy Ci go w możliwie najkrótszym czasie, 90% zamówień wychodzi w tym samym dniu. Czasami jest to mierzone w minutach gdy wiemy, że zdążymy przed kurierem i paczka będzie u Ciebie jutro. Zdarza się, że nie ma nas w jakimś dniu wtedy wysyłamy jak tylko pojawimy się w naszej pracowni. W regulaminie napisaliśmy 7 dni. Jednak jest to skrajna wartość która raczej w naszym przypadku nie występuje. Jeżeli jednak śpieszy Ci się z zamówieniem, albo ogólnie chcesz wiedzieć kiedy będzie napisz do nas barhan.pl@gmail.com a my rozwiejemy Twoje obawy.

Dodatkowo jeżeli czytasz to, bo złożyłaś zamówienie i nie dostałaś od nas potwierdzenia, zerknij do spamu czy tam nie ma, bo maile z potwierdzeniem zamówienie generują się automatycznie!

Odbiór osobisty

Możesz też odebrać zamówienie osobiście w naszej pracowni w Katowicach na Ordona 7. Wystarczy wybrać tą opcje podczas składania zamówienia. My odezwiemy się do Ciebie i dogadamy tak, żeby było gotowe i czekało na Ciebie.

Dla osób które chciałyby zobaczyć np. nerkę przed zakupem sugerujemy, żeby zapowiedziały wizytę pisząc do nas na barhan.pl@gmail.com żeby mieć pewność, że nerka będzie znajdowała się stacjonarnie w naszym sklepie.

Płatność za zamówienie

Za zamówienie zrealizowane na stronie na której właśnie jesteś zapłacisz na samym końcu po dodaniu produktów do koszyka, wpisaniu niezbędnych danych umożliwiających wysyłkę i wciśnięciu klawisza “kupuje i płacę“.
Możesz swobodnie zrobić przelew on-line, wpisać kod blik, a nawet wybrać opcje ratalną z którą się jeszcze nie spotkaliśmy.
Jeżeli z jakiegoś powodu żadna z opcji nie jest dla Ciebie odpowiednia skontaktuj się z nami barhan.pl@gmail.com na pewno znajdziemy skuteczne rozwiązanie.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z prawem, ale także zgodnie z naszymi poglądami każdy kto kupi zdalnie nasz produkt ma prawo do jego zwrotu w ciągu 14 dni. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania przez Ciebie, lub wskazaną przez Ciebie osobą, naszego produktu.

Żeby dokonać zwrotu należy najpierw wysłać do nas formularz zwrotu na adres barhan.wear@gmail.com lub na adres Ordona 7/20 40-164 Katowice.

Formularz powinien zawierać imię i nazwisko kupującego, kontakt (telefon lub mail) nr zamówieniaprzedmiot zamówienia, oraz jednoznacznie wskazywać, że zamierza się odstąpić od zakupu.

Po otrzymaniu takiego powiadomienia skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dogodny sposób dokonania zwrotu.

Po otrzymaniu wypełnionego formularza, produktu w stanie nienaruszonym oraz paragonu w przeciągu 14 dni zwrócimy środki kanałem jakiego użyłeś dokonując płatność.